Set in the modern day in beautiful spanish city, Aranjuez, 'The Beautiful...' unveils a story about moral conflicts and sex spirals in distanced familiar and loving relationships. Written and directed by legendary director Wim Wenders, the film is previewed to premiere in Cannes 16' and be released internationally somewhere around 2016, presumably Fall.