10 years old Denisa is an outcast in many ways. She is an illegal citizen of a gypsy camp in Poland, but most of all – she doesn’t speak as no one has ever diagnosed her with severe hearing disabilities. She lives in a world of her own, full of rhythm and dance, imitating the glamorous women from Bollywood DVDs she found in a nearby garbage. Dancing she can be anyone she wants, even a queen, escape from the harsh reality and finally express what she can’t say – joy, sadness and fear.