When famous author Elena Wdig commits suicide, her twin daughters, librarians Nan and Ana, are lost without her. Elena’s final words suggest that her biographer, Eben, murdered her. During one night shift, the twins set off on a quest to avenge their mother’s death at the National Library of Wales, but are disrupted by night porter Dan, who is unwillingly caught up in the saga.