"If you knew where it would end, would you ever begin?" A raw, dark comedy about endings and beginnings. A failed relationship is rarely predicted but always reviewed, and the film adopts this reverse narrative. Split into two halves, the film follows the tumultuous stories of nine couples. It plunges straight into the brutal and absurd endings of their relationships, and travels back in time to the moment when the spark of love between them first emerged. Using London as their match maker, each of their stories is unique, yet familiar to us all.