When Jack meets Evelyn, he is catapulted towards the bohemian pleasures that London has to offer. Uninterested in the life his family expect him to lead, Jack becomes further drawn into the darker secrets of this alternative circle. A beautifully shot, supremely enjoyable drama, this debut from director Chris Foggin features engaging performances from young stars including Will Poulter and Cara Delevingne.