Acclaimed Scottish theatre director Graeme Maley makes an impressive transition to the big screen with this mean and moody thriller, which perfectly suits its remote and atmospheric Icelandic backdrop. Tourist Molly escapes her abusive husband Kurt, leaving him locked in their caravan and is helped by troubled local Solveig. Kurt escapes and is picked up by her lover Ari, who ends up taking him to Solveig’s nearby house. Secrets are revealed and violence never far away in this brooding drama.