Scottish director Graeme Maley takes a dip into the dark side of Iceland – especially appropriate given that his twisted story is set over three nights in the permanent winter darkness. Ingvar becomes obsessed with a local teen who has been uploading ‘parent porn’ after hacking his mother’s webcam, but it sets him on a path of violence and danger, while two very different women (his agoraphobic landlady and his girlfriend) fight for his attentions.