The feature debut of Alex Helfrecht and Jörg Tittel (adapted from György Dragomán’s multiple award-winning novel) is an impressive futuristic tale, very much Eastern European in tone, with Agyness Deyn impressive as Hannah, who joins her son on his mission when the pair are labeled as traitors. Support performances from a cast including Jonathan Pryce, Fiona Shaw and Greta Scacchi add much to this deft and intriguing film.