Rosa, is a prostitute who inherited the profession from Antonia, her mother, who thinks she is Sara Montiel and turns her daily life in a hell. Rosa does not know how to be happy. She just can not. But the unexpected arrival of a new member to her particular (and absurd) family will give her a unique opportunity to achieve happiness.