When John was born, in 1934, his mother gifted him with three names: John, Constantin, and Brâncuşi. She told him his father was Constantin Brâncuşi, the famous sculptor, but that he was never to tell a soul. John kept this a secret his entire life. Today, at the age of 78, he embarked on a difficult quest to find his lost father.