Allar, 27, and his friends spend their lives in their Estonian small town goofing off, getting drunk, and driving as if there’s no tomorrow. When one of their outings ends in an accident, Allar begins to reflect on his life. The journey to finding meaning, however, is full of twists and turns… With the help of bold music and visuals, the debuting Estonian director takes the viewer on a dynamic ride through the wild nineties, while also following the struggles of a searching mind.