At first glance it seems that George has everything he wants in life: a beautiful girlfriend, an interesting job, and there are always enough friends around to go for drinks. Under the surface of this well-ordered world, however, lurks something self-destructive that has to be dealt with. And George is the only one who can find his way out of this crisis.