An apparently contented three-member family is on its way to a gala concert. The mother is excited, the daughter is bored, and the only thing that keeps the father from falling asleep is an urgent phone call. Their differing interests, however, run deeper. Soon enough it becomes clear that their life together, in fact, represents three separate parallel existences devoid of any visible effort to achieve mutual understanding. White lies grow into deep wounds that intensify unawares during a minor home emergency.