Lonely secret service officer Gustav meets a mysterious gypsy woman. It soon comes clear that it is a trap set by the Russian intelligence. Gustav is ordered to continue the relationship to get a better understanding of the enemy’s plans. Unfortunately, Gustav finds himself struggling with the task, as he is falling in love with the enemy. Is there a way out of this situation?