One night, a high-profile attorney is found on the pavement along a main road through Ljubljana. He is barely conscious, lying in a pool of blood, and covered in dog bites. Doctors at the medical center fight to keep him alive while his wife, in shock, confronts her deepest fears. During the course of this night she will break every moral standard she has stood up for in her life.