Thirtysomething Kamper has a beautiful wife he’s in love with, a large apartment, a cool car, and a dream job. But then it turns out that his wife is unfaithful, he no longer cares about being head of videogame development, and responding passionately to this unexpected crisis is simply unwise. In his effort to understand where he went wrong and how to fix it, Kamper realizes he has just two choices: he can grow up and get over himself or he can start over alone.