An action-comedy about a wheelchair gang, where two physically handicapped youngsters make friends with a paralysed hitman and are commissioned by a local mafia boss. They have little to lose although things are never as they first appear. The boundaries between fantasy and reality blur as the unlikely heroes stumble from one close encounter to the next and we gain an unusual insight into their lives on the periphery of society. We also get to see how an abandoned son comes to find forgiveness for his father.