Breathing with the rhythm of street music, Flowers of Evil is an edgy, topical and ragged story of a family trying to survive the pressures of restlesness. The main character Sipe, 14, has a touching relationship with his stepbrother Juno and his family, which is the main focus of our story. The threat is continuously simmering, until the unrest breaks out into a riot – with fatal results. Flowers of Evil is a social commentary on the problems of suburban life in Helsinki.