Silvia and Andrea lead a quiet life in Roncone, managing their farm and going out with their friends. Anyway, Silvia has a passion that could interrupt this routine: the reining, an equestrian discipline in which she could become really good if she accepts to go six months in the United States to train with the best trainers. Here is her doubt: her relationship with Andrea will last?