S Is For Stanley is the story of Emilio D’Alessandro, Stanley Kubrick’s personal driver. A Friendship that lasted through 30 years of their lives, helped create four cinema masterpieces, and brought together two apparently opposite people, that found their ideal journey companion far away from their homes.