What are we talking about, when we talk about love? For Antonietta De Lillo, Carver comes to mind and, after her 2011 film Il pranzo di Natale, she has made a new “participatory film” about the sentimental life of couples, singles and communities. The contributions (no longer than 3 minutes each) poured in for an investigation of love in times of crisis: videos, shorts, family movies, photos proposing collective and personal rites such as weddings, ceremonies, anniversaries, as well as separations and traumas.