Rocco is sixteen years old and his parents, although divorced, are present in his life. Rocco is nice and loyal, he loves his mother but he is always in conflict with his father. Together with his best friends Maria and Mauri, he is a passionate fan of current rock star, Jody Mc Gee. A school flirt and Rocco reveals his omosexuality to his parents. A disaster. The family discussion turns into an akward and usless generational conflict. Rocco, feeling misunderstood, runs away from home and arrives in Milan to take part to his favourite singer’s concert.