When young artist Benjamin is incarcerated within a psychiatric hospital he has no idea how he got there. Life in the hospital is relentless and absurd but, step by step, Benjamin seems to come to grips with himself again. He starts to realize how narcissistic and simplistic he used to be. But when he is released and meets up with his old friends, he is confronted with yet another truth...