Laborie is a cop, she's about thirty. She's assigned to transferring Abedin Nexhep, an Albanese mafia's big shot, to the court for him to be judged. He is accused of being at the head of a large European prostitution network.
But Laborie is far from suspecting that the criminal organization will do anything to save its leader. During the transportation Nexhep's henchmen launch an attack upon Laborie and her special service guys. At the end of a wild run the Albanese gunmen corner the cops in a wharehouse somewhere in the middle of an industrial no man's land.