Matías and Jerónimo know each other since childhood. Their friendship takes a new turn during the holiday before starting high school when they both experience their sexual awakening. Matías’s father breaks up their relationship by accepting a job very far away. Family’s contempt against homosexuality brings Matías to deny his friend and himself. More than ten years later, Matías returns to his old town for carnival with his girlfriend. He unexpectedly runs into Jerónimo… Feelings will slowly reappear and will reach a climax, but at what price ?