A musical full of torrid summer, romantic love, youth, and desire for success and rivalry. Students from the Prague Conservatory leave for a workshop in the picturesque South Bohemian countryside, where they are placed before a demanding task, from which only some of them will emerge successful and they will then continue in their dream to be famous. Each of them will find their true path to happiness.