A shelter is threatened by shutdown and demolition. 60 women of different ages, nationalities and social backgrounds gather in order to defend it, attempting to redefine their place in today’s world. By day they discuss and clash over all matters concerning them: society, sexuality, politics, relations, maternity, work. By night they let themselves free to express, dance, sing, confess their lived experiences to one another.