By some quirk of fate, the two small-time thieves and the spoiled princess find themselves in the Black Forest full of magic beings who believe that everyone has a chance to mend his ways. However, sometimes even the best intentions need to take a pretty long way round to be achieved... Funny fairy tale full of action, excitement, fun, magic but also love.