This time the poets are waiting for a miracle. Štěpán, Kendy and Karas remained friends even after 12 years. Their inexhaustible sense of humor and self-irony, now perhaps with a touch of scepticism, help them to cope with their chaotic lives. Kendy had enough of advertising business and wants to shoot a film, Karas decided to pamper his Blue dream car just virtually and Štěpán fights with the stubborn hospital director Vendulka.