Italian independent director Davide Ferrario meets coreographer Matteo Levaggi. Sexxx is not fiction, a documentary or a dance video – though it has parts belonging to each genre. It is a visual investigation on the mise en scéne of the naked body touching classical art, porn acting, real life and – of course – contemporary dance.