Claude’s case is quite peculiar. The twenty-seven murders that punctuate his criminal career are only the tip of the iceberg. Claude suffers from split-personality syndrome. Seven personalities fight for the control of his body.
In their attempt to penetrate the terrible secret of this multi-faceted serial killer, Matthias, the cop who arrested him, and Dr. Brennac, who is in charge of his psychiatric assessment, must plunge into the maze of his inner being.
Both men ask themselves the same obsessive questions. Why does the killer play dice? Why does he need to consult them before deciding to do anything? Why does he recognize himself in the myth of the Minotaur? What secrets does this labyrinth that he’s woven around himself and that demands constant sacrifices hide?