In a city suburb, a young minister arrives to take up duties at a local church. He is persuaded by his assistant to join an Italian night school class and soon becomes the centre of a group of people to whom fate has dealt quite serious blows. Gradually each one in the group manages to overcome his/her predicament and find a happy solution.