Two hired assassins working for a Mexican cartel are faced with something unimaginable: they get to custody a 10-years-old girl, the daughter of the head of their rival clan, who has kidnapped the son of their boss. The situation is terrible: or an exchange takes place, or somebody will have to carry out a job that no amount of blood on their hands could ever have prepared them for.