After a summer away at camp, Phil returns home to find that his mother, Glass, and twin sister, Dianne, aren’t speaking to one another. Not willing to confront his family during the last days of the summer holidays, Phil escapes to hang out with his best friend, eating ice cream and playing dress-up. As the school year begins, a new student arrives – the handsome and mysterious Nicholas. Smitten, Phil watches his crush as he runs around the track after school, and is thrilled when Nicholas returns his feelings.