Statistics say that during his professional career every train driver unintentionally kills 15 to 20 people. Ilija is a 60-year-old train driver, close to retiring. He holds the infamous record of 28 kills committed during his career. Ilija’s 19-year-old adopted son Sima follows in his father’s footsteps. He’s terrified, unwilling to become a killer. But days go by and there are still no accidents, and Ilija, anxious his son is not going to become a proper driver, takes the matter in his own hands.