Conleth Hill stars as literary celebrity Sandy Duffy who dabbles in supermarket shoplifting but runs into stalker/blackmailer security guard Robert who wants friendship with Duffy. As Sandy tries to extricate himself he is simultaneously drawn into loner Robert’s life.