Sunita, a middle-aged Sri Lankan woman, lives with her teenage son on the outskirts of a northern Italian city where she works as a caregiver. The relationship between mother and son is fraught with tension and silence. Having grown up in Italy, the boy is a cultural hybrid hismother struggles to understand, as she fights to live in a country to which she does not want to belong.