A group of young men and women are admitted to one of France's "grandes écoles" where the administrative and political leaders of tomorrow are trained. They are the country1s best students and will be the nation's elite if all goes as planned. But life is always more imaginative than they are. Grandes Ecoles, yes, grand romance, too, sometimes difficult. The confusion of heart and mind and the flesh will break down their convictions. They have to face themselves, realize their potential and understand that this education isn't quite what they were expecting.