In the little village of Valleby, preparations for the upcoming wedding between café owners Dino Panini and Sara Bernard are in full swing. Dino Panini’s family has just arrived from Sicily, and the detective duo, Lasse and Maja, is of course on hand to make sure that nothing goes wrong. Lasse becomes enchanted by Dino’s little sister Focaccia, who is the most beautiful girl he’s ever seen.