Marie-Dominique and Bertrand form a close-knit couple, but only on the surface. Because of his international responsibilities, Bertrand spends his time on planes and only unwinds when engaging in his favorite sport, cycling, which he practices nights and week-ends when he's in Paris. A real maniac, Bertrand won't tolerate any changes in his habits. Marie-Dominique has been giving in to all her husband's demands for several years now, seeing to the upbringing of their 7-year-old son. But her patience is about to reach the breaking point.