Sara just moved back from Los Angeles to the Netherlands with her family and feels devastated when her son decides to sign up for the US Marines. She and her family will soon be victims of a violent burglary, and this episode triggers a period of restlessness and uncertainty: could these violent attacks somehow be related to her father’s secretive war history?