Ludo and his friends have come up with a great idea that will get them out of the doldrums and make them rich. These pizza delivery men decide to write off their motorcycle and to set up a home delivery company. They deliver anything, anywhere… in record time. Pigs, tons of beets and raffle tickets – their first commissions border on the ridiculous.