A young farmer can no longer cope with the strong competition of the big agricultural organisations. When he has to declare his bankruptcy, his girlfriend leaves him and his best friend commits suicide. Then, when a meteorite batters his barn, he can’t stand the situation anymore. He loads his last pig and his shotgun into the sidecar of his motorcycle and travels as an idealistic rebel across the country.