Mimi has her hands full. Her son Felix is hyperactive, her ex-husband Johnny is a mess, her father is a chronic gambler. Then Felix signs her up for a Swiss casting show, because Mimi wanted to be a musician originally. So Mimi decides to head for Switzerland, since it could pay all their debts. But then the whole family wants to come with.