Pastry-shop worker Verica and opera singers Brankica and Martin are the protagonists of this story about loneliness and search for love. We will also get to know two nurses who think a lot about men, one farmer with strange farming talents, a gravely ill woman of an unusual sexual orientation, a handyman who adores all “pretty women”, and we will watch how an accidental series of events entwines their destinies and makes unsolvable situations solvable.