Edgar Lamarck, an accounting expert for a large auditing firm, is on the French riviera to evaluate Thierry Ferrand's shipbuilding company. After going through the poor businessman's accounts with a fine comb, Edgar decides to indulge in a delightful evening with Rita, a gorgeous creature found over the Internet. Edgar doesn't know it yet, but his dreamy evening will quickly become a nightmare.