Running away from her mother, a seven-year-old Lina meets a teenage girl Nika and a forty-year-old woman Nikolina, two mirrors into what Lina's own future might bring. The three female characters share a similar destiny: the little girl is seeking motherly love, the young girl runs away from it and the mother is trying to find love for motherhood.