A story of five Finnish youth growing up during the devastating 90's recession. They live in the small, timber industrial town of Heinola. As the parents of these young teens struggle through hard economic times, the five very different youth meet by coincidence to form the punk band Apulanta ( fertilizer). Nowadays Apulanta is one of the most famous bands in Finland.