Rolli and little elf girl Juniper along with the rest of the rollis and other strange creatures lead peaceful and rollishly fun lives in their flourishing Rolli Village. One day the inquisitive friends Rolli and Juniper hear incredible news from Malcolm the Maggot: somewhere far away, beyond mountains, forests and the sea, lies a place called The Beginning of All Time...