FBI agents Bullit and Riper investigate the murder of a stripper, Pamela Rose. They're as different as night and day, and yet they have no choice but to work as a team. Bullit is a man with a practical background, his methods hardly typical, while Riper is a conscientious instructor, ready to throw himself into his first investigation. Together they must solve the dark murder mystery in the sleepy town of Bornsville. Up against a hostile reception from the local police, these two wacky, bumbling agents will have to arrest the murderer or murderers. But who killed Pamela Rose?